معرفی بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی

اگر قصد خرید در کشور قبرس شمالی را دارید، باید بدانید که مراکز خرید در قبرس شمالی به بزرگی و تنوع مراکز خرید کشورهایی چون ترکیه و امارات نیست.

خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای همه ماست. همه ما زمانی که به مسافرت می‌رویم، در کنار تفریح، امکان ندارد سری به مراکز خرید آن شهر یا کشور نزنیم. اگر قصد مهاجرت و یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، بهتر است بدانید که این کشور از لحاظ وجود مراکز خرید، پیشرفته نبوده و شما نمی‌توانید مراکز خرید زیادی در این کشور پیدا کنید. البته می‌توانید برای خرید به مرکز خرید سیتی مال در شهر فاماگوستا و منطقه دره بویو در لفکوشا سر بزنید. اگر قصد دارید با مراکز خرید در قبرس شمالی آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مراکز خرید و بازارهای قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت و یا حتی سفر به قبرس شمالی را دارید، قطعا می‌خواهید در مورد مراکز خرید این کشور بیشتر بدانید. قبل از هر چیز باید بدانید که برخلاف تفریحات آبی و هتل‌های جذاب بسیار زیاد این کشور، شما مراکز خرید بزرگ و زیادی در این کشور نخواهید دید. مورد دیگری که خوب است بدانید، قیمت اجناس است. ازآنجایی‌که اکثر لوازم و پوشاک از کشورهایی مانند قبرس جنوبی و ترکیه و غیره وارد این کشور می‌شوند، قیمت آن‌ها نیز بالطبع بالاتر از این کشورها است. البته شهرهای مختلف قبرس شمالی نیز همانند کشور ما ایران، بازارهای محلی و هفتگی مختلفی دارد. این بازارهای محلی در شهرهای مختلف در روزهای متفاوتی برپا می‌شوند. شما می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات تازه، صنایع‌دستی و غیره را در این بازارها پیدا کنید. اگرچه این کشور مراکز خرید خاصی ندارد، اما ما در ادامه سعی کرده‌ایم با تفکیک شهرها، مراکز خرید و بازارها را به شما معرفی کنیم.

بهترین مراکز خرید قبرس شمالی

همان‌طور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم، تعداد مراکز خرید این کشور شاید انگشت‌شمار بوده و از لحاظ تنوع محصول نیز در سطح خوبی قرار ندارد. اما برخی از مراکز خرید این کشور عبارت‌اند از:

  • سیتی مال: سیتی مال مرکز خرید چهار طبقه‌ای است که در شهر فاماگوستا قرار دارد. دو طبقه از این مرکز خرید مختص فروشگاه‌های مختلفی مانند: لباس‌فروشی، لوازم منزل، دکوراسیون، مبلمان و غیره بوده و دو طبقه دیگر آن مربوط به سینما و فود کورت می‌شود.
  • منطقه دره بویو: منطقه دره بویو در حقیقت مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلفی ست که در شهر لفکوشا در کنار هم قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید لباس‌فروشی، لوازم‌خانگی، رستوران و غیره را در این منطقه پیدا کنید.
  • مراکز خرید گیرنه: در شهر گیرنه چهار مرکز خرید وجود دارد. البته این مراکز خرید مانند مراکز خرید معروف ترکیه و امارات نبوده و درواقع مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها در کنار یکدیگر است. خوب است بدانید در حال حاضر مرکز خرید جدیدی در این شهر در حال ساخت است.
  • اولد سیتی: اولد سیتی منطقه‌ای بازارچه مانند در شهر لفکوشا است که مجموعه‌ای از مغازه‌های مختلف مانند رستوران و صنایع‌دستی، در آن قرار دارد. جالب است بدانید که یک فروشگاه صنایع‌دستی بسیار زیبای ایرانی در این منطقه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

دسته بندی مطالب مجله گرین دور
Call Now Button